Избранное сообщение

Գաբրիել Գարսիա Մարկես. Մտքեր

1.Ես քեզ սիրում եմ ոչ նրա համար, թե ով ես դու, այլ նրա համար, թե ով եմ ես, երբ քո կողքին եմ: 2. Ոչ մեկը արժանի չէ քո արցունքներին: Իսկ ...

среда, 31 августа 2011 г.

Նորիկ Սարգսյանը կզբաղեցնի՞ ձերբակալված ՃՈ պետ Մարգար Օհանյանի պաշտոնը | Լուրեր Հայաստանից - NEWS.am

Լրագրողներից մեկի հարցին` որքանո՞վ են հավաստի խոսակցությունները, որ հենց հենց ինքը կարող է զբաղեցնել Մարգար Օհանյանի պաշտոնը, Նորիկ Սարգսյանը պատասխանել է. «Մենք զինվորական ծառայողներ ենք եւ հրամաններ ենք կատարում։ Թե ով որտեղ է ծառայելու, որոշում է ոստիկանության ղեկավարությունը: Եթե որոշվի, որ ես պետք է ծառայեմ Ամասիայում, կծառայեմ այնտեղ»:

Նշենք, որ Հատուկ քննչական ծառայությունը պաշտոնական չարաշահումների մեղադրանքով օգոստոսի 30-ին ձերբակալել էր Հայաստանի ճանապարհային ոստիկանության պետ Մարգար Օհանյանին: Հայաստանյան մամուլը գրել էր, թե քրեական գործի շրջանակներում հարցաքննվել են բարձրաստիճան 7 ոստիկաններ:

Հայաստանի ճանապարհային ոստիկանության ճանապարհապարեկային ծառայության բաժնի պետ, գնդապետ Նորիկ Սարգսյանին ՃՈ պետ Մարգար Օհանյանի դեմ հարուցված քրեական գործի շրջանակներում չեն հարցաքննել: Այդ մասին այսօր` օգոստոսի 31-ին կայհացած մամուլի ասուլիսում հայտարարել է ինքը` Նորիկ Սարգսյանը:

1 комментарий: