Избранное сообщение

Գաբրիել Գարսիա Մարկես. Մտքեր

1.Ես քեզ սիրում եմ ոչ նրա համար, թե ով ես դու, այլ նրա համար, թե ով եմ ես, երբ քո կողքին եմ: 2. Ոչ մեկը արժանի չէ քո արցունքներին: Իսկ ...

суббота, 25 февраля 2012 г.

ՑԱՆԿԱՑԱԾ ՀԱՐՑ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ Է

Ակնհայտ է, որ առանց քաղաքական հարցերի լուծման, Հայաստանում հնարավոր չէ լուծել ոչ մի քաղաքացիական, հասարակական, սոցիալական, տնտեսական, անգամ բնապահպանական հարց: Այս ոլորտներում առկա բոլոր խնդիրները գալիս հանգուցվում են ամենակարեւոր հարցին՝ քաղաքական համակարգի փոփոխությանը: Այդ համակարգը կարելի է փոխել միմիայն քաղաքական պայքարի արդյունքում, դա կլինի ընտրությունների, հեղափոխության, ընդվզման, թե այլ միջոցով: Քաղաքական ու քաղաքացիական շարժումների նպատակներն այս կետում իրար հատվում են, ու նրանք դառնում են միասնական պայքարի գլխավոր դերակատարներ: Այնպես որ՝ պետք չէ իրար հակադրել, առավել եւս օտարացնել այդ երկու շարժումները: Դա բխում է միմիայն հակառակ կողմի՝ իշխանության շահերից:

Комментариев нет:

Отправить комментарий